Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Iubește-mă !

Autor:
Delia Stăniloiu

                            Iubeşte-mă cât necuprinsul mării
                            Într-un taifun ascunde-mi azi sărutul
                            Să nu mai simt arsura şi-nceputul
                            Iar tu să nu mă mai poţi da uitării.

                            Iubeşte-mă ca soarele-n amiază
                            Dogoritor, intens apoi, molatec
                            Refugiată-ntr-un amurg tomnatec
                            Să-ntrezăresc surâsului tău rază.

                            Iubeşte-mă ca noaptea cea opacă
                            Când beznele îmi sunt deja ostile
                            Şi lasă-mă să sper încă la zile
                            Când pot să spun: Iubire?...şi ce dacă...

                            Iubeşte-mă şi dincolo de moarte
                            Când voi fi doar un nume pe o piatră
                            Când focul, va fi doar cenuşă-n vatră
                            Iar eu, mă voi muta cu totu-n carte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu