Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

joi, 29 ianuarie 2015

Reflex 13

Autor : George Țărnea


                   Reflex 13

                   In ochii tăi mă vindec
                   și mă scald,
                   Ne ținem, unul altuia,
                   de cald
                   Sau noaptea, poate,
                   numai de urât...

                   Eu nu te-ntreb
                   de unde-ai coborât,
                   Tu nu mă-ntrebi cât stau
                   și unde plec...
                   Și, uite-așa, trec zilele,
                   cum trec,
                   Și, uite-asa, vin nopțile
                   cum vin,

                   Dar dacă încă vreau să te mai tin,
                   Din când în când, visând,
                   pe brațul meu,
                   O altă zi se va-ntâmpla mereu
                   Și-o altă noapte se va-ntoarce-n noi,
                   Să ne convingă, totuși, pe-amândoi,
                   Cât de frumos e cerul și de-nalt
                   Privit, prin somn, cu ochii celuilalt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu