Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

luni, 8 iunie 2020

Pe țărm

Autor: Ion Sorescu

                                    Se lasă peste mare luna
                                    Încremenit deșert de ape.
                                    Iubita mea tu prinde-mi mâna
                                    Și lasă-mă să-ți depăn șoapte.

                                    Ca un fuior ce se destramă
                                    Plutește spuma către mal
                                    Îsi cere clipa de odihnă
                                    Născutà-n frământări de val.

                                    Afundă-ți glezna în răcoarea
                                    Nisipului scăldat de ape
                                    O lasă s-o sărute marea
                                    Și-adună-mă la piept aproape.

                                    Mă liniștește cu-n sărut
                                    Să-astâmpàr focul de iubire
                                    Și-n spuma tărmului tăcut
                                    Să ne-afundăm în dezrobire.

                                    Cu palma fină ca un vis
                                    Și trupuri...pasăre de pradă,
                                    Ne stingem focul ce-am aprins.
                                    Pe țărmul mări.i..ce-o să ardă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu