Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

marți, 28 iunie 2011

Si salcâmul moare...



                                           Și salcâmul moare...

                                 Se lasă înserarea peste sat
                                 Eu îmi privesc apusul din grădină
                                 Cu gândul sprijinit la rădăcina
                                 salcâmului ce nu s-a scuturat.

                                 Absenţa ta, ce astăzi mă mai doare,
                                 Un greiere o cânta în surdină
                                 salcâmului ce tremura sub floare.
                                 Eu n-am greşit-nici tu n-ai nici-o vină.

                                 Cu gândul sprijinit la rădăcină
                                 privesc apusul care îmi trecu....
                                 Şi la începutul dintre da şi nu
                                 Mă contopesc salcâmului....tulpină.

                                 Vreau înapoi doar clipa ce-mi trecu....
                                 tăcerea ta şi astăzi mă mai doare !
                                 Eu sunt aici- absent eşti numai tu !
                                 Iar până mâine .....şi salcâmul moare


Autor : Sanda Nicucie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu