Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

joi, 11 aprilie 2013

O,primăvară

Autor: Ion Ionescu-Bucovu


                             O, primăvară, când mi-aduc aminte,
                                       că tu mi-ai fost prietena cea bună,
                                       un dor adânc de tine mă cuprinde,
                                    ascultând cornul iară cum mai sună !
 

                                    Se-ntorc cocorii din cetatea morții,
                                       frânți de amar, de toamne și de ploi,
                                       priviți-i iar cum trec prin fața porții,
                                    cum cântă și se întoarnă înapoi.


                                    Ca unghiuri desenate trec cocorii,
                                       sunt doar iluziile ce se-ntorc,
                                       nepăsători bat drumuri printre norii
                                     ce se ivesc pe boltă și se torc.
 

                                    Albastra boltă ce coboară-n seară,
                                      cuprinde orizontul ca pe-o culme,
                                      din pacea caldă ce mă înconjoară,
                                     eu n-aș pleca pentru nimic în lume.
 

                                    O, vă slăvesc, frumoasele amurguri,
                                       cu luna printre sălciile verzi,
                                       cu stelele arzând ca niște ruguri,
                                     căzând pe dealurile din livezi ! 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu