Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

joi, 9 iulie 2015

Și iar mi-i sufletul la tine...

Autor: Elena Farago













                                ...Şi iar mi-i sufletul la tine
                                Atât de-ntreg,
                                Atât de tot,
                                Că-mi sorb o lacrimă şi-mi pare
                                Că cere,
                                Mângâie,
                                Şi doare,
                                De parcă tu ai plâns-o-n mine,
                                De parcă ţi-am venit de tot...

                               Aşa!... dă-mi mâinile-amândouă,
                               Şi ochii amândoi mi-i dă,
                               Deschişi adânc
                               Şi mult
                               Şi-aproape
                               Pân-vom închide-o sub pleoape
                               Aceeaşi stea topită-n două
                               De mult ce ia
                               De mult ce dă...

                               Şi calea gândului se-nchide
                               Doar lacrimile vad îşi cer...
                               Şi nu mai am nici ochi,
                               Nici gură...
                               Pe valul mării ce mă fură
                               Privirile nu-şi pot deschide
                               Decât fereastra dinspre cer...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu