Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 25 octombrie 2015

De va fi...

Autor: Eliana Tudor


                          O lacrimă de fi-va să îţi atârn pe-un umăr,
                          De te-oi uimi cu-al gândurilor triste, număr,
                          E semn că în durere viaţa mi-o petrec…
                          De nu eşti lângă mine, în dorul tău mă-nec…

                          Alerg s-ajung la tine ca un izvor de munte!
                          Mi-e tristă, ninsă tâmpla, mi-s visele cărunte,
                          Dar paşii amintirii, ei n-au îmbătrânit
                          Înving cu forţă timpul, viseaz-un răsărit…

                         Un salt prin ani degrabă şi vrajă viaţa prinde!
                         În drumul meu spre tine, nădejdea se aprinde.
                         Mă strânge orizontul şi mă târăsc peltică,
                         Alăturând-o ţie… şi lumea pare mică…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu