Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 15 aprilie 2012

Spune-mi ,iubito,unde ți-e popasul ?

Autor:
Adrian Munteanu


                                   Spune-mi, iubito, unde ți-e popasul ?
                                   În cuib zănatec, în amurg de ceară ?
                                   Unde-ţi-aşezi piciorul să nu piară
                                   Urma fierbinte ce-mi ucide ceasul ?

                                   Cum ai învins râvnirile de fiară
                                   Ce-au despicat pădurile cu pasul,
                                   Ca să-mi aplec genunchii, să-mi fac masul
                                   La umbra coapsei tale de fecioară ?

                                   Lasă-ţi coroana-n iarba sângerie,
                                   Bea din potirul brumelor nectar
                                   Şi din căuş de patimi apă vie,

                                   Arde-ţi veşmântul pe năvalnic jar,
                                   Să te zidesc curată-n temelie,
                                   Aceeaşi Ană, pe un nou altar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu