Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 1 aprilie 2012

Vor trece ani

Autor:
Veronica Porumbacu
                                
                                       Nici cupele de-argint nu-mi plac
                                       nici auritele pocale
                                       ci dintre toate, cel mai drag
                                       îmi e căușul palmei tale.

                                       Vor trece ani.Și-nnoitoare
                                       cu aceeași dragoste de fată
                                       voi bea din palma ta, de care
                                       n-am să mă satur niciodată.

                                       Pe același drum, ca la-nceput
                                       vom dogorî mereu la față.
                                       Și-ntâia brazdă-am să-ți sărut
                                       pe-obrazul însemnat de viață!

                                       Dar dacă în aceeași zi,
                                       mi-ai da să beau din mari pocale
                                       eu, dintre toate, m-aș opri
                                       tot la căușul palmei tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu