Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

marți, 17 aprilie 2012

Balada veștilor din ploi

Autor:
George Țernea

                    Balada veștilor din ploi

                
                Mulțumeşte-te să-mi scrii
                Câteva cuvinte calde,
                Când va fi să mi se scalde
                Umbra vieții-n aporii.

                Eu voi sta, oricum, atent,
                Sprijinindu-mă de-o rază,
                La-nțelesul viu din frază
                Și la frigul tău latent.

                Dacă tot mi-e dat să mor
                Înainte-ți cu o vreme,
                Voi ajunge, nu te teme,
                Să-mi transform plecarea-n nor.

                Și-or să cadă mai apoi,
                Dinspre mine către tine,
                Vești de dragoste, știi bine,
                Risipite-n niște ploi.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu