Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

sâmbătă, 12 mai 2012

Sărută-mă

Autor:
Magda Isanos


                                  Sărută-mi ochii grei de-atâta plâns,
                                  Doar sărutarea ta ar fi în stare
                                  Să stingă focul rău ce i-a cuprins,
                                  Să-i umple de iubire și de soare.

                                  Sărută-mi gura, buzele-ncleștate
                                  Ce vorba și surâsul și-au pierdut.
                                  Iți vor zâmbi din nou înseninate
                                  Și-ndrăgostite ca și la-nceput.

                                  Sărută-mi fruntea, gândurile rele
                                  Și toate îndoielile-or să moară,
                                  În loc vor naște visurile mele
                                  De viată nouă și de primăvară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu