Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

miercuri, 21 mai 2014

Iubește-mi mâinile

Autor: Elena Farago


                                  Iubeşte-mi mâinile
                                  Şi ochii
                                  Şi iartă-le dac-au fost clipe
                                  În care n-au ştiut să-ţi spună,
                                  În care n-au putut să-ţi dea
                                  Atât cât ar fi vrut,
                                  Atâta – cât poate doru-ţi le cerea
                                  În dragostea,
                                  În îndoiala,
                                  În deznădejdea unei clipe...

                                  Iubeşte-mi mâinile
                                  Şi ochii
                                  Şi iartă-le nevruta vină
                                  Că prea târziu veniră-n cale-ţi
                                  Şi prea curând se duc de tot...

                                  Dezleagă-mi sufletul de vina
                                  Că în curând n-am să-ţi mai pot
                                  Aduce-n mâini
                                  Şi-n ochi
                                  Durutul,
                                  Târziul zâmbet de lumină...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu