Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

miercuri, 6 august 2014

Rondelul trecutei iubiri

Autor: Alex Dospian




                              Când trec pe străduţa cea veche
                              Mă încearcă regrete adânci,
                              Un ecou îmi sună-n ureche:
                              "Sunt două decenii de-atunci".

                              Noi doi, ce frumoasă pereche,
                              Iubirea mişca din loc stânci,
                              Când trec pe străduţa cea veche
                              Mă încearcă regrete adânci.

                              De-acum e-o poveste străveche
                              Câteodat' îmi dă inima brânci,
                              Parcă sunt de-un secol în zeghe
                              Şi tânjesc o privire s-arunci,

                              Când trec pe străduţa cea veche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu