Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

miercuri, 27 august 2014

Putem ?

Autor : Ioana Antonache

                                        
                                            eu sunt apă,
                                            tu ești foc,
                                            niciodată la un loc...
                                            eu sunt rouă,
                                            tu ești brumă
                                            niciodată împreună...
                                            eu sunt val,
                                            tu ești stea,
                                            niciodată unda mea,
                                            eu, corabie pe ape,
                                            niciodată prea aproape,
                                            tu, o dragoste nescrisă,
                                            totdeauna interzisă...
                                            eu si tu, poveste veche
                                            de iubire nepereche...
                                            ne putem iubi prin ploi,
                                            prea departe amândoi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu