Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 10 martie 2019

” Iubesc această seară ! ”

Autor: Serghei Esenin
Traducere de George Lesnea


                                   Învârtejite frunze se destramă
                                   Căzând, din apa iazului să bea,
                                   Precum un stol de fluturi de aramă,
                                   Ce-n agonie zboară către-o stea

                                   Iubesc această seară, când pământul
                                   De inimă mi-l simt apropiat.
                                   Când poalele mestecenilor, vântul,
                                   Până la umeri, sus, le-a ridicat.

                                   În suflet şi pe vale e răcoare,
                                   Amurgu-i turmă vânătă de oi.
                                   La marginea grădinii foşnitoare,
                                   Se stinge-un zvon de zurgălăi vioi.

                                   Aşa de treaz, eu încă niciodată
                                   N-am ascultat ce spune trupul meu.
                                   Ce bine-ar fi, ca salcia plecată,
                                   În iazul roz să mă răsfrâng şi eu.

                                   Pe-un stog, zâmbind, ce bine mi-ar fi mie,
                                   Cu luna-n ochi, un pai să mozolesc...
                                   Pe unde eşti tu, simplă bucurie,
                                   Ca mult iubind nimic să nu doresc?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu